A way of life

It´s a way of life - En hälsoblogg om träningen, kosten, vardagen och livet

Tidig kostrådgivning och handstående

Publicerad 2015-02-06 09:01:01 i Allmänt,

Dagen började med en tidig kostrådgivning, en uppföljning. Det är alltid spännande med uppföljningar och att göra mätningarna igen. Och såklart roligt att få komma med glada besked, vilket var precis vad jag fick starta den här fredagen med. 
Heja heja alla klienter där ute! 

Igår övade jag huvudstående med Ellen och Jocke som är superduktiga båda två. Den här fegisen tar det sakta men säkert, snart kanske det kommer någon bild med mig upp och ner. Jag måste bara bli säkrare och nöta det lite mer. Styrkan i axlarna och armarna finns där och det är inga problem att hålla mig uppe, jag måste bara våga stå kvar, räta ut och känna mig bekväm i det och inte tänka för mycket. 
Den som väntar på något gott.. 

Nu tar jag faktiskt helg och ikväll väntar ett restaurangbesök och en skaldjursmiddag med ett gäng av våra vänner. Trevlig helg! 




#övninggerfärdighet
#ingetfuskemotväggenhärinte


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Hagberg

Jag är utbildad friskvårdsterapeut och kostrådgivare och för mig är det en lika enkel och viktig ekvation att träna för att må bra och äta för att vara hälsosam som att jobba för att tjäna pengar och roa mig för att ha kul så mitt liv är ständigt fyllt med mina egna val, en hel del träning, nyttig mat, arbete, allt som har med friskvård och kost att göra, och självklart alla de människor; mannen i mitt liv, familjen och vännerna som ger mitt liv mening och en massa roligt och mysigt med dem. Känner du att du vill ha bättre koll på dina matvanor, kanske förändra något, ha tips och råd på vad, hur och när du ska äta för att må så bra du kan så maila mig på [email protected] för att höra om upplägg och priser.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela