A way of life

It´s a way of life - En hälsoblogg om träningen, kosten, vardagen och livet

En förmiddag i gymmet

Publicerad 2015-03-05 16:42:11 i Allmänt,

Förmiddagen började som vanligt med en god frukost; bärig smoothie och en skiva Kung Markattas rågbröd med smör och ost. Jag älskar att variera frukosten. Det finns alldeles för mycket god frukost för att jag enbart ska kunna hålla mig till en och samma. Jag varvar och kombinerar gröt, ägg, rågbröd, smoothies, rågknäcke och annat hej vilt efter vad jag är sugen på just då och vad som finns hemma. 
Efter den härliga frukosten spenderade jag förmiddagen på gymmet för ett pass med fokus på rumpa, axlar och rygg. Bland annat blev det pistol squats och donkey kick i cable cross, axelpress med kettlebell och drag till hakan med skivstång, latsdrag och rygglyft med viktplatta. 
 
En fika med tre favorittjejer och en tågresa senare är det jobbet som gäller under eftermiddagen. 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Hagberg

Jag är utbildad friskvårdsterapeut och kostrådgivare och för mig är det en lika enkel och viktig ekvation att träna för att må bra och äta för att vara hälsosam som att jobba för att tjäna pengar och roa mig för att ha kul så mitt liv är ständigt fyllt med mina egna val, en hel del träning, nyttig mat, arbete, allt som har med friskvård och kost att göra, och självklart alla de människor; mannen i mitt liv, familjen och vännerna som ger mitt liv mening och en massa roligt och mysigt med dem. Känner du att du vill ha bättre koll på dina matvanor, kanske förändra något, ha tips och råd på vad, hur och när du ska äta för att må så bra du kan så maila mig på [email protected] för att höra om upplägg och priser.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela