A way of life

It´s a way of life - En hälsoblogg om träningen, kosten, vardagen och livet

Helhelg på landet hos Mamma och Lars

Publicerad 2015-02-23 07:11:33 i Allmänt,

Hela helgen har spenderats ute hos Mamma och Lars med mycket skratt, spel, skidor och god mat.
Lammstek med potatisgratäng var delar av lördagsmiddagen som jag, Sebbe, Mamma, Lars, Ellen och Jocke mumsade i oss. Fantastiskt gott!
 
Nu är det ny vecka igen och mitt halsonda vill inte släppa, stod i kallt drag en lång stund i helgen vilket säkert inte underlättat tillfrisknandet. Vaknade dessutom med huvudvärk så fortsatt vila får det bli för mig. Tidigast torsdag blir det träning, förútsatt att jag är frisk förstås.
 
Idag startar jag dagen med att fortsätta med en analys av en kostdagbok inför en kostrådgivning jag ska ha imorgon. Eftermiddagen, efter jobbet, kommer jag spendera på soffan med en kopp salviate. Ett hett tips till alla februari-förkylda.
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Hagberg

Jag är utbildad friskvårdsterapeut och kostrådgivare och för mig är det en lika enkel och viktig ekvation att träna för att må bra och äta för att vara hälsosam som att jobba för att tjäna pengar och roa mig för att ha kul så mitt liv är ständigt fyllt med mina egna val, en hel del träning, nyttig mat, arbete, allt som har med friskvård och kost att göra, och självklart alla de människor; mannen i mitt liv, familjen och vännerna som ger mitt liv mening och en massa roligt och mysigt med dem. Känner du att du vill ha bättre koll på dina matvanor, kanske förändra något, ha tips och råd på vad, hur och när du ska äta för att må så bra du kan så maila mig på [email protected] för att höra om upplägg och priser.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela